Author Topic: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"  (Read 6163 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline gamerfan09

  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1752
  • Hayley & Blair <333333
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #100 on: October 26, 2013, 10:07:47 AM »
Kat is out already? -_-

It's left with Vytas, Tina, Katie, Laura B and Boringca.

Omg, wrong thread to discuss EP7 too :funny:
How hilarious.
"One way up, no way out
Give it up, all for the family"
#ForPaul


Offline racer

  • "Expelliarmus"
  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 4385
  • Hello Hi!!!!! ♥ ♥ ♥
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #101 on: October 26, 2013, 10:09:29 AM »
Gamerfan let's create a Monica Chat. Invite only. :hrt:
I know you will come at the speed of the light
Youíre my everything, all that I need
You shut down my dreams, but Iím not gonna cry
You live within me, thatís why Iím alive ♥

Offline gamerfan09

  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1752
  • Hayley & Blair <333333
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #102 on: October 26, 2013, 10:10:37 AM »
Gamerfan let's create a Monica Chat. Invite only. :hrt:

:lol:

SteKay, if you change your mind you can get in! :D
"One way up, no way out
Give it up, all for the family"
#ForPaul

Offline SteKay

  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1639
  • A MILLION VOICES
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #103 on: October 26, 2013, 10:11:48 AM »
Gamerfan let's create a Monica Chat. Invite only. :hrt:

:lol:

SteKay, if you change your mind you can get in! :D

Ok I'll talk Monica One World Monica, cuz she was better back then :lol:
Do I owe you something?
I think I do
They tied our hands
But I cut through

Offline gamerfan09

  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1752
  • Hayley & Blair <333333
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #104 on: October 26, 2013, 10:13:13 AM »
Gamerfan let's create a Monica Chat. Invite only. :hrt:

:lol:

SteKay, if you change your mind you can get in! :D

Ok I'll talk Monica One World Monica, cuz she was better back then :lol:

Still Monica <3 Come on down! :D
"One way up, no way out
Give it up, all for the family"
#ForPaul


Online Jobby

  • TAR & RFF Fanatic
  • TAR Detectives
  • I Live at RFF
  • *****
  • Posts: 13122
  • #BestSeasonEver
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #105 on: October 26, 2013, 10:19:53 AM »
Kat is out already? -_-

It's left with Vytas, Tina, Katie, Laura B and Boringca.

Omg, wrong thread to discuss EP7 too :funny:
How hilarious.

Never meant to be funny. :)
We are all misfits living in a world on fire.

Offline paradoxinee

  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1000
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #106 on: October 30, 2013, 07:19:07 AM »
Kat is out already? -_-

It's left with Vytas, Tina, Who-is-this-girl-with-glasses, Laura B and Monica.

Omg, wrong thread to discuss EP7 too :funny:

Fixed

Online Jobby

  • TAR & RFF Fanatic
  • TAR Detectives
  • I Live at RFF
  • *****
  • Posts: 13122
  • #BestSeasonEver
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #107 on: October 30, 2013, 08:22:44 AM »
Well as a new player nothing Katie can do if Survivor gives her no screentime. But something must be wrong if Monica has played twice and both times she's just predictable and boring. :funny:
We are all misfits living in a world on fire.

Offline SteKay

  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1639
  • A MILLION VOICES
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #108 on: October 30, 2013, 08:24:51 AM »
More newbie time less Monica plz.
Do I owe you something?
I think I do
They tied our hands
But I cut through

Offline racer

  • "Expelliarmus"
  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 4385
  • Hello Hi!!!!! ♥ ♥ ♥
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #109 on: October 30, 2013, 07:00:20 PM »
Think you mean the other way round. xoxo
I know you will come at the speed of the light
Youíre my everything, all that I need
You shut down my dreams, but Iím not gonna cry
You live within me, thatís why Iím alive ♥


Online Air

  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 2002
  • I'm Still In Love With You~
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #110 on: October 30, 2013, 07:02:02 PM »
Katie/Ciera <3 though. Let's take airtime away from all the males except Aras, Vytas and Tyson :lol:

Offline racer

  • "Expelliarmus"
  • Big Brother Updaters
  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 4385
  • Hello Hi!!!!! ♥ ♥ ♥
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #111 on: October 30, 2013, 07:07:45 PM »
Let's take airtime away from all the males except Aras, Vytas and Tyson :lol:

Works for me.
I know you will come at the speed of the light
Youíre my everything, all that I need
You shut down my dreams, but Iím not gonna cry
You live within me, thatís why Iím alive ♥

Offline SteKay

  • RFF Frantic Poster
  • *****
  • Posts: 1639
  • A MILLION VOICES
Re: S27 Ep 6 "One-Man Wrecking Ball"
« Reply #112 on: October 30, 2013, 07:25:38 PM »
I agree with Racer :lol:
Do I owe you something?
I think I do
They tied our hands
But I cut through


 

Custom Search